Thursday 24 February 2011

Min Man..

Saya sayang boss saya
Kalau ape org tanya sekiranya diberi peluang ape awak nak cuba luahkan?
Saya sayang boss saya!
Dan kalau boleh saya nak ulang sebanyak mungkin sebagai tanda terima kasih x terhingga dari saya buat doktor.
" baik2la keje dgn doktor yasmin tu, die garangggg..." habisla..
Yup saya setuju doktor garang, memang garang tapi ikhlas...
Sepanjang saya ibarat parasit yang melekat pada badan doktor, belum pernah sekali pun doktor menyinggung perasaan saya.
Adiela, trust me,  god knows everything, yang penting nawaitu
Adiela awat la hang ni...
Adiela, aku dah tua, mana aku nak ingat semua benda...
Betoi ke ada pada aku..?
Saya rindu semua tu doktor.
Rindu sangat, keikhlasan, kesederhanaan, kasih sayang dan tunjuk ajar doktor yang x mungkin saya dapat dari sesiape pun..
Saya mentimun, jarak yang terlalu jauh tak pernah jadi penghalang dalam ikatan "sahabat" antara kita.
Doktor, through out of my life, i never met such a wonderful person like you...
U r my boss, u r my mom, u r my sis and even u r my BFF.
U r the most sincere person i've ever known.
Thousands of thank you from deep in my heart to u..
Trust me, She's the one!

No comments:

Post a Comment